Items where Subject is "L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata"
Group by: Creators | Item Type Jump to: Book Number of items at this level: 29. BookMolnár-Kovács, Zsófia and Andl, Helga and Steklács, János, eds. (2023) 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Új kutatások a neveléstudományokban, 2022 . Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs. ISBN 978-963-626-179-5 Engler, Ágnes and Bocsi, Veronika, eds. (2021) Család a nevelés és az oktatás fókuszában. Új kutatások a neveléstudományokban, 2020 . Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság; Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen. Varga, Aranka and Andl, Helga and Molnár-Kovács, Zsófia, eds. (2020) Educational Sciences: Horizons and Dialogues = Neveléstudomány: Horizontok és dialógusok. Új kutatások a neveléstudományokban, 2019 (2). MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs. ISBN 978-963-429-553-2 Kozma, Tamás and Perjés, István, eds. (2009) Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola. Új kutatások a neveléstudományokban, 2008 . Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság, Budapest. ISBN 978-963-503-401-7 Fehérvári, Anikó and Széll, Krisztián, eds. (2019) Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések. Új kutatások a neveléstudományokban, 2018 . ELTE PPK – L’Harmattan Kiadó, Budapest. ISBN 978-963-414-566-0 Kozma, Tamás and Perjés, István, eds. (2012) Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány A múlt értékei és a jövő kihívásai. Új kutatások a neveléstudományokban, 2011 . MTA Pedagógiai Bizottsága, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest. Kárpáti, Andrea, ed. (1992) A Leonardo Program. Közoktatási kutatások . Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-6335-5 Kozma, Tamás and Perjés, István, eds. (2020) Neveléstudomány: Horizontok és dialógusok = Educational Sciences: Horizons and Dialogues. Új kutatások a neveléstudományokban, 2019 (1). MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs. ISBN 978-963-429-551-8 Tóth, Zoltán, ed. (2015) Oktatás és Nevelés – Gyakorlat és Tudomány. Új kutatások a neveléstudományokban, 2014 . Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottsága, Debreceni Egyetem, Budapest. Kerülő, Judit and Jenei, Teréz, eds. (2018) Pedagógusképzés és az inklúzió. Új kutatások a neveléstudományokban, 2017 . Kreatív Help Bt., Debrecen. ISBN 978-615-00-3695-3 Tóth, Péter and Holik, Ildikó, eds. (2016) Pedagógusok, tanulók, iskolák – az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa. Új kutatások a neveléstudományokban, 2015 . Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottsága, Óbudai Egyetem, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest. Kozma, Tamás and Perjés, István, eds. (2010) Többnyelvűség és multikulturalitás. Új kutatások a neveléstudományokban, 2009 . Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság, Budapest. ISBN 978-963-9698-88-8 Andl, Helga and Engler, Ágnes, eds. (2011) Törekvések és lehetőségek a XXI. század elején. Új kutatások a neveléstudományokban, 2010 . ELTE Eötvös Kiadó, Budapest. Bárdos, Jenő and Kiss-Tóth, Lajos and Racsko, Réka, eds. (2014) Változó életformák, régi és új tanulási környezetek. Új kutatások a neveléstudományokban, 2013 . MTA Pedagógiai Bizottsága, Budapest. Gremsperger, László and Nádor, Orsolya, eds. (2003) A magyar mint idegen nyelv és a hungarológia oktatása az Európai Uniós csatlakozás jegyében : Konferencia a Balassi Bálint Intézetben, 2003. március 13-14. Balassi Bálint Intézet, Budapest. Benedek, András and Tóth, Péter, eds. (2013) A munka és a nevelés világa a tudományban. Új kutatások a neveléstudományokban, 2012 . Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság, ELTE Eötvös Kiadó, 2013, Budapest. ISBN 978-963-503-401-7 Molnár, Gyöngyvér and Tóth, Edit, eds. (2022) A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. Új kutatások a neveléstudományokban, 2021 . Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság; Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet, Szeged. ISBN 978-963-306-896-0 Zsolnai, Anikó and Kasik, László, eds. (2017) A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése. Új kutatások a neveléstudományokban, 2016 . Szegedi Tudományegyetem BTK Neveléstudományi Intézet, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottsága, Budapest. ISBN 978‐963‐306‐567‐9 Arató, Ferenc (1991) Az olvasás pedagógiája. Közoktatási kutatások . Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-6057-7 Bálint, Mária (1980) Pedagógiai antropológia és egzisztencialista pedagógia. Gondolatkörök a mai polgári pedagógiában. Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-2349-3 Csapó, Benő (1992) Kognitív pedagógia. Közoktatási kutatások . Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-6252-9 Deák, Anikó (1994) Les indefinis en hongrois : inventaire et fonctionnement. Officina Hungarica (4). Nemzetközi Hungarológiai Központ, Budapest. ISBN 963 8425 04 0 Forray, R. Katalin and Kozma, Tamás (1992) Társadalmi tér és oktatási rendszer. Közoktatási kutatások . Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-6440-8 Fraknói, Vilmos (1877) Vázlatok Magyarország műveltségi állapotairól. Athenaeum, Budapest. Kornis, Gyula (1910) Modern nyelvek tanulása : Parenézis különösen felsőbb osztályú tanulókhoz. Stephaneum Nyomda R. T., Budapest. Kovácsné Bakosi, Éva (2012) A szabadidő pedagógiai kérdéseihez. Belvedere könyvek . Belvedere Meridionale, Szeged. ISBN 978-963-9573-11-6 Lendvai, L. Ferenc (1993) Egy magyar filozófus, Karácsony Sándor. Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-6542-0 Magyari Beck, István (2003) Érték és pedagógia : egy máig is hiányzó pedagógiai értéktan körvonalai: mire és miért neveljünk. Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-8072-1 Weszely, Ödön (1905) Pedagógia : nevelés és tanítástan. Stampfel-féle tudományos zsebkönyvtár (171). Stampfel, Budapest. |