Pintér, István (2009) A virtuális tér szerepe a vállalatirányításban. Műhelymunkák (2). Geopolitikai Tanács Közhasznú Alapítvány, Budapest. ISBN 9789639816343
|
Text
2009_2_VT_summa_ocr.pdf - Published Version Download (504kB) | Preview |
Abstract
A szerző által felállított virtuális tér definíció szerint: az nem más, mint az emberiség tudatában megjelenő információk halmaza. A virtuális tér számtalan előnyt és hátrányt is jelent egy adott vállalkozás életében. A hagyományos virtuális tér-elemek mellett az interneten 2008-ban megjelent 500 milliárd gigabájtnyi adat új lehetőségeket ad a növekedésre. A virtuális tér ugyanakkor a verseny egyik fő terepe. A tanulmány definiálja a vállalati virtuális teret, annak szerkezetét, és pozitív vagy negatív töltését. Kitér az információk standardizálására és a digitális marketing fejlődésére.
| Item Type: | Book |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | virtuális tér, vállalatirányítás, stratégiai management, cégbiztonság |
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában J Political Science / politológia > JA Political science (General) / politológia általában |
| Depositing User: | Zsolt Baráth |
| Date Deposited: | 29 Jul 2025 11:26 |
| Last Modified: | 29 Jul 2025 11:26 |
| URI: | https://real-eod.mtak.hu/id/eprint/20242 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




