REAL-EOD

A virtuális tér szerepe a vállalatirányításban

Pintér, István (2009) A virtuális tér szerepe a vállalatirányításban. Műhelymunkák (2). Geopolitikai Tanács Közhasznú Alapítvány, Budapest. ISBN 9789639816343

[img]
Preview
Text
2009_2_VT_summa_ocr.pdf - Published Version

Download (504kB) | Preview

Abstract

A szerző által felállított virtuális tér definíció szerint: az nem más, mint az emberiség tudatában megjelenő információk halmaza. A virtuális tér számtalan előnyt és hátrányt is jelent egy adott vállalkozás életében. A hagyományos virtuális tér-elemek mellett az interneten 2008-ban megjelent 500 milliárd gigabájtnyi adat új lehetőségeket ad a növekedésre. A virtuális tér ugyanakkor a verseny egyik fő terepe. A tanulmány definiálja a vállalati virtuális teret, annak szerkezetét, és pozitív vagy negatív töltését. Kitér az információk standardizálására és a digitális marketing fejlődésére.

Item Type: Book
Uncontrolled Keywords: virtuális tér, vállalatirányítás, stratégiai management, cégbiztonság
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
J Political Science / politológia > JA Political science (General) / politológia általában
Depositing User: Zsolt Baráth
Date Deposited: 29 Jul 2025 11:26
Last Modified: 29 Jul 2025 11:26
URI: https://real-eod.mtak.hu/id/eprint/20242

Actions (login required)

Edit Item Edit Item