Browse by Series
Number of items: 48. Justné Kéry, Hedvig (1963) Az iskolai osztályközösség kialakulására ható tényezők. Pszichológia a gyakorlatban (1). Akadémiai Kiadó, Budapest. Mencsinszkaja, N. A. and Kalmikova, Z. J. and Jakobszon, P. M. (1964) Az ismeretek alkalmazása a tanulók iskolai gyakorlatában. Pszichológia a gyakorlatban (2). Akadémiai Kiadó, Budapest. Gálfi, Béla (1964) Munkaterápia a pszichiátriai gyakorlatban. Pszichológia a gyakorlatban (3). Akadémiai Kiadó, Budapest. Semjakin, F. N. (1965) A gondolkodás és a beszéd. Pszichológia a gyakorlatban (4). Akadémiai Kiadó, Budapest. Lantosyné Dabas, Erzsébet (1965) A felbomló család gyermeke. Pszichológia a gyakorlatban (5). Akadémiai Kiadó, Budapest. Adorjáni, Csaba and Gálfi, Béla (1965) A pszichotikusok csoportpszichoterápiája. Pszichológia a gyakorlatban (6). Akadémiai Kiadó, Budapest. Meixner, Ildikó and Justné Kéry, Hedvig (1967) Az olvasástanítás pszichológiai alapjai. Pszichológia a gyakorlatban (10). Akadémiai Kiadó, Budapest. Tóth, Béla (1967) Irodalmi érdeklődés az olvasástanulás kezdetén. Pszichológia a gyakorlatban (11). Akadémiai Kiadó, Budapest. Ligeti, Róbert (1967) Gyermekek olvasászavarai : dyslexia. Pszichológia a gyakorlatban (8). Akadémiai Kiadó, Budapest. Várnagy, László (1967) A személyiségformálás és a szakmaiság elve a munkadarabok megtervezésében. Pszichológia a gyakorlatban (9). Akadémiai Kiadó, Budapest. Justné Kéry, Hedvig (1968) Az óvodás korú gyermekek gondolkodási sajátosságai : a tartalom és a kérdések szerepe az óvodás korú gyermekek gondolkodásában. Pszichológia a gyakorlatban (12). Akadémiai Kiadó, Budapest. Pálhegyi, Ferenc (1969) Formaészlelés tapintással. Pszichológia a gyakorlatban (13). Akadémiai Kiadó, Budapest. Kiss, Tihamér (1969) Az író-rajzoló mozgás fejlettségének vizsgálata iskoláskorba lépő gyermeknél. Pszichológia a gyakorlatban (14). Akadémiai Kiadó, Budapest. Kürti, Istvánné and Szilágyi, Lilla (1969) Új személyiségvizsgáló módszer óvodások és alsó tagozatos iskolások számára. Pszichológia a gyakorlatban (15). Akadémiai Kiadó, Budapest. Halász, László (1969) Művészeti kommunikáció hatása faji előitéletre : egy cigánykérdésről szóló ifjúsági színmü vizsgálata 10-14 éves tanulók körében. Pszichológia a gyakorlatban (16). Akadémiai Kiadó, Budapest. Klein, Sándor (1970) Kísérlet egy új típusú intelligencia-teszt kialakítására. Pszichológia a gyakorlatban (17). Akadémiai Kiadó, Budapest. Kardos, Lajos and Ákos, Károly, eds. (1970) Tanulmányok az iskola előtti és a kisiskolás korcsoport pszichológiájának köréből. Pszichológia a gyakorlatban (18). Akadémiai Kiadó, Budapest. Kóbor, Enikő (1972) Vizsgafeszültség és egyetemi teljesítmény. Pszichológia a gyakorlatban (19). Akadémiai Kiadó, Budapest. Halász, László (1972) Adalékok a műértékelő tevékenység pszichológiai kutatásához. Pszichológia a gyakorlatban (20). Akadémiai Kiadó, Budapest. Cvetkova, L. Sz. (1973) Lokális agysérülések nyomán keletkező számolási zavarok és megszüntetésük. Pszichológia a gyakorlatban (21). Akadémiai Kiadó, Budapest. Hepp, Ferenc (1973) A mozgásérzékelés kísérleti vizsgálata sportolókon. Pszichológia a gyakorlatban (22). Akadémiai Kiadó, Budapest. Kozéki, Béla (1973) Az idegen nyelvek tanulására való alkalmasság pszichológiai vizsgálata. Pszichológia a gyakorlatban (23). Akadémiai Kiadó, Budapest. Szekeres, Józsefné (1974) Az otthoni tanulás pedagógiai-pszichológiai problémái az általános iskola alsó tagozatán. Pszichológia a gyakorlatban (24). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-0102-3 Nemes, Lívia (1974) Pszichogén tünetképződés a kisiskolás korban. Pszichológia a gyakorlatban (25). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-0119-8 Pethő, Bertalan (1974) Technikai javaslatok pszichológiai tesztek alkotására és a vizsgálatok lefolytatására. Pszichológia a gyakorlatban (26). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-0384-0 Rupp, Mária (1974) Kísérlet a véletlen átélésének pszichológiai vizsgálatára. Pszichológia a gyakorlatban (27). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-0384-9 Justné Kéry, Hedvig (1975) Ősi és népi játékok élménylefolyása és jelentőségük. Pszichológia a gyakorlatban (28). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-0700-5 Benson, Katalin and Gálfi, Béla and Schenker, László (1976) Pszichofarmakonok klinikai hatásának objektív pszichológiai vizsgáló módszerei. Pszichológia a gyakorlatban (29). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-0794-3 Pálhegyi, Ferenc (1976) Gyermekek frusztrációs próbája. Pszichológia a gyakorlatban (30). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-0931-8 Herskovits, Mária (1976) Az igényszintvizsgálat felhasználása a pályaválasztási tanácsadásban. Pszichológia a gyakorlatban (31). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-1094-4 Gelléri, Péter (1977) A vándorló munkások. Pszichológia a gyakorlatban (32). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-1127-4 Sugárné Kádár, Júlia (1977) A tv-mese hatásának fejlődéslélektani vizsgálata. Pszichológia a gyakorlatban (33). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-1162-2 Zinčenko, Vladimir Petrovič (1977) A vizuális kép kialakulása : a vizuális rendszer működésének kutatása. Pszichológia a gyakorlatban (34). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-1225-4 Nagy, Attila (1978) A több könyvű oktatás hatása : beszámoló egy gimnáziumi kísérletről. Pszichológia a gyakorlatban (35). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-1459-1 F. Várkonyi, Zsuzsa (1978) Tájékozottság és kompetencia : óvodáskorúak személyiséglélektani vizsgálata. Pszichológia a gyakorlatban (36). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-1499-0 Nagy, György (1978) Cselekvéstanulás és mozgástranszfer. Pszichológia a gyakorlatban (38). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-1678-0 László, János (1979) Dráma és előadás : kísérlet Moliére Amphitryon c. vígjátékának hatás- és befogadáspszichológiai vizsgálatára. Pszichológia a gyakorlatban (37). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-1657-8 Havas, Péter (1980) A természettudományos fogalmak alakulása. Vizsgálatok alsó tagozatos tanulók körében. Pszichológia a gyakorlatban (39). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-2427-9 Kósáné Ormai, Vera (1981) A pedagógus és a nehezen nevelhető (szociálisan inadaptált) gyermek. Pszichológia a gyakorlatban (40). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-2513-5 Császár, Gyula and Juhász, Erzsébet (1981) A gastrointestinalis rendszer két megbetegedésének (ulcus, colitis) pszichológiai vizsgálata. Pszichológia a gyakorlatban (41). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-2606-9 Dulin, Jenő (1981) A képesség- és személyiségtényezők szerepe a beválásban egy különleges munkahelyen. Pszichológia a gyakorlatban (42). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-2728-6 Lénárd, Ferenc (1982) Az absztrakció kialakítása kisiskolás korban. Pszichológia a gyakorlatban (43). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-2845-2 Vida, Sándor (1985) A védjegy pszichológiai és jogi megközelítésben. Pszichológia a gyakorlatban (44). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-3552-1 Tóth, Albert (1985) A pedagógiai vezetés stílusa. Pszichológia a gyakorlatban (45). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-3639-0 Perczel, Tamás (1990) Életstratégia, foglalkozási szerep, értékorientáció. Pszichológia a gyakorlatban (46). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-5360-0 Lányiné Engelmayer, Ágnes and Marton, Klára (1991) Értelmi fogyatékosok szociális teljesítményeinek vizsgálata. Pszichológia a gyakorlatban (47). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-5661-8 Császár, Gyula and Juhász, Erzsébet (1992) A pszichoszomatikus és neurotikus betegségszerveződés komplex, utánkövetéses vizsgálata. Pszichológia a gyakorlatban (48). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-6241-3 Bugán, Antal (1994) Érték és viselkedés. Az érték- és emberfelfogás alakulása 12 és 16 éves fiatalok, szüleik és pedagógusok vizsgálatában. Pszichológia a gyakorlatban (49). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-6794-6 |