REAL-EOD

Marketing theory and practice : a Hungarian perspective

Berács, József and Lehota, József and Piskóti, István and Rekettye, Gábor, eds. (2004) Marketing theory and practice : a Hungarian perspective. Transition, Competitiveness and Economic Growth (7). Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 963-05-8099-3

[img] Text
AkademiaiKiado_005496.pdf - Published Version
Restricted to Repository staff only until 3 November 2025.

Download (144MB) | Request a copy
Item Type: Book
Uncontrolled Keywords: marketing - gazdasági elemzés - piac - Magyarország - 1980-1990-es évek - gazdasági elmélet - üzleti élet - kereskedelempolitika
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
Depositing User: Dorottya Cseresnyés
Date Deposited: 07 Oct 2024 08:59
Last Modified: 07 Oct 2024 08:59
URI: https://real-eod.mtak.hu/id/eprint/19267

Actions (login required)

Edit Item Edit Item